Zupa, pamatēdiens un salāti: ēdienkarte katrai gavēņa otrās nedēļas darbdienai
Foto: Shutterstock

Lai atvieglotu ikdienu tiem, kuri pagājušajā nedēļā sāka gavēt, sastādījām garšīgu bezgaļas ēdienkarti visām gavēņa otrās nedēļas darbdienām. Katrai dienai izvēlējāmies trīs vienkārši un ātri pagatavojamas receptes: salātus, zupu un pamatēdienu. Uzzināsi arī, kā pagatavot veselīgas uzkodas izsalkuma remdēšanai – burkānu čipsus un auzu pārslu enerģijas batoniņus ar zemesriekstu sviestu.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Ēdienkarte pirmdienai

Brokastis: Sātīgie pupiņu salāti ar brinzu
Pusdienas: Vienkāršais ķirbju un siera sacepums
Vakariņas: Grūbu - sālītu gurķu zupa

Ēdienkarte otrdienai

Brokastis: Ātrie grieķu salāti Vidusjūras gaumē
Pusdienas: Veģetārais pupiņu sautējums
Vakariņas: Gavēņa biešu zupa ar sālītiem gurķiem un putraimiem

Ēdienkarte trešdienai

Brokastis: Vinegrets ar āboliem un zirnīšiem
Pusdienas: Ātrie makaroni ar turku zirņiem un brokoļiem
Vakariņas: Skābu kāpostu zupa ar olīvām un kaperiem

Ēdienkarte ceturtdienai

Brokastis: Kuskusa salāti ar fetas sieru
Pusdienas: Kāpostu plācenīši ar zaļumiem
Vakariņas: Šķelto zirņu zupa

Ēdienkarte piektdienai

Brokastis: Pavisam vienkāršie salāti ar mājas sieru
Pusdienas: Krēmīgs citronu risoto
Vakariņas: Ātrā konservēto tomātu krēmzupa

Padoms: starp trīs galvenajām dienas ēdienreizēm atrodi laiku arī 1–2 uzkodu reizēm, kad vari remdēt izsalkumu ar sauju riekstu, kādu augli, burkānu čipsus, pašgatavotu enerģijas batoniņu vai bezpiedevu jogurtu, kas papildināts ar karoti medus vai ievārījuma.

Visas ēdienkartē norādītās receptes atradīsi mūsu sarūpētajā izlasē.

Lai labi garšo!

Seko Tasty arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Diēta Gavēnis Veselīgs dzīvesveids Veselīgs uzturs
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form

Sludinājumi