Sakņu dārzenis burkāns: kādas uzturvielas satur un ko pagatavot
Foto: Shutterstock

Burkāns neapšaubāmi ir viens no sakņu dārza iecienītākajiem našķiem gan lieliem, gan maziem. Tas piesaista ne tikai ar savu koši oranžo krāsu un zaļajiem lakstiem, bet arī sulīgo kraušķi, kāds izskan, dārzeni nokožot. Tieši tāpēc šoreiz pievērsīsimies burkāniem, jo septembris ir īstais laiks ražas novākšanai un dārzeņa iekļaušanai savā ikdienas uzturā.

Šogad vasara mūs lutināja ar dažādiem laikapstākļiem – gan lielu karstumu, gan spēcīgu lietu. Šādi laiksapstākļi pavisam noteikti gāja pie sirds piemājas dārzā sastādītajiem dārzeņiem, to skaitā burkāniem. Iespējams, tu savu burkānu ražu jau esi novākusi, bet, ja vēl nē, ir īstais laiks steigt uz dārzu un tos raut laukā, lai nepāraug.

Pirms steidz lauzīt galvu, kur brango ražu likt lietā, piedāvājam iepazīties ar burkānu ietekmi uz veselību, piemēram, kādus vitamīnus un minerālvielas tas satur, kāpēc tas var palīdzēt samazināt svaru un mazināt dažādu slimību risku, piemēram, sirds un asinsvadu slimības un kāpēc, ēdot par daudz burkānu, āda var palikt dzeltenāka. Tāpat iepazīsties ar dažādām receptēm burkānu pagatavošanai.

Source

DELFI Viņa
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form