Kas jāņem vērā, izvēloties tunča konservus

Makaronu un tunča salāti
Foto: Shutterstock

Ja vēlies zaudēt svaru, izvēloties konservētu tunci, lem par labu tuncim savā sulā ("in brine"), jo eļļā konservēts produkts saturēs krietni lielāku kaloriju daudzumu. Izvēloties, ņem vērā, ka bundžiņās slēpjas gan lielāki gabaliņi ("tuna chunks"), gan pavisam sīki sasmalcināti ("sandwich tuna"), tamdēļ, pirms lem par labu kādam no variantiem, izvērtē, kas iecerētajai receptei būs piemērotāks.

Piemēram, salātiem labāk derēs tuncis lielākos gabaliņos, bet ēdienos, kur tuncis tiek rūpīgi sajaukts ar citām sastāvdaļām, piemēram, omletē, lavaša pildījumā vai frikadelēs derēs arī sasmalcinātais tuncis.

Pirms izmanto konservētā tunča gabaliņus, nolej lieko šķidrumu, jo tas satur daudz sāls. Izvēloties konservus, seko lai sāls daudzums tajos būtu pēc iespējas mazāks – ne vairāk kā 1 grams uz 100 gramiem produkta.

Tā kā sāls darbojas kā konservants, nemaz nepievienot zivju konserviem to nevar, pretējā gadījumā produkts sabojāsies, tādēļ jāsamierinās, ka konservos sāls būs vienmēr. Augstā sāls satura dēļ gluži katru dienu konservētu tunci ēst nevajadzētu, bet ik pa laikam pievienojot dažādiem salātiem, kas palīdzēs izlīdzināt sāls daudzumu, tunci droši var baudīt.

Ja pēc sulas noliešanas tunča gabaliņi šķiet par sausu, sajauc tos ar citronu sulu vai, piemēram, gurķu marinādi, un tie kļūs sulīgāki, it kā iemarinēti – tas noder, ja gatavo lapu salātus vai pildi to maizītēs.

Source

Tasty

Tags

Sarakstu karuselis Veselīgs dzīvesveids Tītara gaļa Tuncis Vistas fileja Veselīgs uzturs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form