1. Swedbank - Pazinojums par atkapsanos no Aizdevuma liguma

    Vai kads ludzu var palidzet ar padomu - situacija sekojosa - ir dzivokla hiptekarais kredits, nu jau 7 - tito gadu; ar atmaksu iet ka pa kalniem - augsup un lejup. Nu jau kadu laiku esmu iekavejusi maksajumus, vien menesi ieskaitot pusi no veelamaa. Parads ir izveidojie 1600 eiro. Sodien sanjemu vestuli no bankas par atkapsanos no Aizdevuma liguma. Vai man situacijaa ir vel kas glabjams? Kadas parasti ir talakas bankas darbibas pec shada pazinojuma izsutisanas! Diezgan liels izmisums. Priecigas Jums visiem Lieldienas

    Zhipchiks 17.04.2014 17:59:40
  2. Sveces

    12 gab (kaste ) http://fotki.lv/lv/Zeva2/comments-34952894/

    Zeva 17.04.2014 17:15:57
  3. Šķērsguļa mazulim

    Sveikas. Esmu 27./28. grūtniecības nedēļā!Mazulis guļ šķērsguļā. Zinu,ka laiks vēl ir diezgan un mazulis vēl var apgriesties ar galviņu uz leju, bet tomēr, vēlos jautāt reālu pieredzi,varbūt ir kādi vingrojumi,kurus veicot var palīdzēt mazulim apgriezties pareizi?

    pelite1990 17.04.2014 16:17:59
  4. Meklēju ratus ceļošanai, lielam kaķim būri, garu kleitu

    Meklēju Ratus ceļošanai, kas ir viegli un kompakti salokāmi (puikam) Lielam kaķim būri . Garu kleitu - kokvilnas, maxi. L izmērs. *** Mans piedāvājums: http://foto.inbox.lv/veta123

    veta123 17.04.2014 16:16:41
  5. Nr. 50."Ēd un sporto"! Veselīga dzīvesveida klubiņš! Nāc un pievienojies!

    Pieskaries zilajam Debesu jumam Ar domām, ar dvēseli Tā, lai to jūti. Lai katru dienu, Nodzīvot nebūtu Ne viegli, ne grūti- Lai sirdī laimi gūsti. Lai katrs mirklis Gaismas piepildīts, Mīlestībā ieskauts Un sasildīts! Kaut kur lasīju šos vārdus, kas lika tajā brīdi lika aizdomāties. Un pēc tam sasparoties un saņemties. Noteikti, ka katrai no mums ir savs mērķis, un katrai tas ir sava veida izaicinājums, jo, lai sasniegtu šos mērķus ir taču vajadzīgs gan gribasspēks, gan motivācija-gan pašiedvesma..... Pašiedvesma... Katru dienu sākt citādi – tas ir īstais dzīves pārbaudījums. Nebūt tam, kas biji vakar, aizvakar un aizaizvakar, bet būt tam, kam tev jābūt šodien, nepārklājot to, kas būsi rīt. Domas tik viegli sapiņķerējas vārdos, kad tās izsaki, bet ne jau tāpēc tās kļūs par matu sliktākas. Tās vēl aizvien paliek tik pat šķīstas, tīras, cēlas un patiesas, vai tik pat ļaunas, riebīgas un nekrietnas, cik tās bija sākumā, kad tās iedomājies. Katru dienu sākt citādi… Tas tiešām ir pārbaudījums, bet to jāiztur, lai šodien tu nebūtu tāds, kāds biji vakar, aizvakar un vēl pirms tam. Tavs pienākums ir būt tam, kam tev ir jābūt šodien, nevis tam, kas būsi rīt. Un lai to izdarītu, tev katru dienu ir jāsāk citādi. Kājas mums katram ir tikai divas. Tikai divas iespējas, kā izkāpt no gultas. Tikai divi dažādi veidi, tu teiksi. Bet pirms pirmā dienas soļa vēl ir tūkstošiem domu. Tūkstošiem domu, kas varētu sapiņķerēties vārdos, bet tās paliek galvā. Un katru dienu tu vari sākt citādi. Šodienu ar pašiedvesmu. Rītdienu ar smaidu. Parītdienu ar necilu riebumu pret pasauli. Tu katru dienu būsi cits, bet tieši tas, kam tev jābūt. Tas ir viss, kas vajadzīgs, lai nokļūtu tur, kur jābūt. Ar laiku mēs saprotam mūsu dzīves posma “kāesturnokļūšu” maznozīmīgumu, jo nokļūsi jau tāpat. Svarīgi ir, lai tas, kā turp nokļūts būtu bijis vērtīgi. Tā, ka katru dienu biji cits, bet beigās būsi viens vesels ar šo “visu citu” pieredzi. Pašiedvesma. Iedvesma sev pašam. Tad ņemsim un atradīsim to! Šorīt es modīšos citādāk kā vakar. Un rīt citādāk, kā šorīt.... Sveikas, manas mīļās, labās, skaistās, apburošās, jaukās, iedvesmojošās un motivējošās fascinējošās un harizmātiskās un visādi citādi pozitīvās (-ie)! Laikam jau būsim veiksmīgi pārziemojušas, lai gan pavasaris nāk pavisam negribīgi, tas tomēr ir klāt un pirmssvētku (brīvdienu) gaidās veram vaļā savu nākamo lapiņu. Tiekamies te un pļāpājam tālāk par mums aktuālo, interesējošo, motivējošoJ Tālāk, kā jau parasti, saite uz mūsu mājas lapu www.edunsporto.lv : Te ir galvenās nodaļas: 1. Interesanti un dažādi noderīgi raksti par uzturvielām, tai skaitā formula, kā aprēķināt sev nepieciešamo kcal daudzumu , dienā, svara samazināšanu un daudz ko citu: Sākums visam: šeit var aprēķināt sev nepieciešamo kcal daudzumu dienā – atkarībā no mērķiem: http://www.edunsporto.lv/2011/11/svetku-gaidas-vai-varesim-uzvilkt-savu-skaistako-kleitu/ 2. Par produktu uzturvērtību, kādēļ mums nepieciešami gan ogļhidrāti, gan olbaltumvielas , gan tauki , kā arī labākie uzturvielu avoti : http://www.edunsporto.lv/category/produktu-uzturvertiba/ 3. Sports, fitness - dažādi vingrojumu kompleksi , labākie vingrojumi skaista auguma un formu veidošanai; http://www.edunsporto.lv/category/sports-fitness/ 4. Ļoti svarīga nodaļa: Viss par veselīgu svara samazināšanu , mīti un skarbā patiesība par ātrajām diētām: http://www.edunsporto.lv/category/svara-zaudesana/ 5. Ja esi sportiste/-s, vai vienkārši aktīva dzīves veida piekritēja/-s, tad noderēs informācija par svarīgākajiem uztura bagātinātājiem: http://www.edunsporto.lv/category/uztura-bagatinataji/ 6. Te dalos informācijā par veselīgiem produktiem un dažādām,veselīgām, garšīgām, manis izdomātām oriģinālām receptēm: http://www.edunsporto.lv/category/veseligas-receptes/ 7. Te, šajā sadaļā būs mūsu meiteņu i edvesmojošie un motivējošie veiksmes stāsti (pagaidām divi, bet ir vēl stāsti, tikai man rokas "par īsām", lai tos ieliktu...Bet būs - apsolu! http://www.edunsporto.lv/category/veiksmes-stasti/ 8.Te papildināsim tabuliņu ar mums vērtīgu produktu uzturvērtības cipariem, ar kuriem, cerams, varēšu papildināt savu veidoto kalkulatoru, kurš tomēr kādreiz būs gatavs un tiks ielikts mūsu mājas lapā : https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsTz80wtxyLfdFBrQ3Z3VGhpR1lKallzR2JaLW5MWnc&usp=sharing#gid=0 Kā arī citi noderīgi linki: Krievu valodā: Tauku % un pamatvielmaiņas aprēķināšana. Kcal daudzums, kas jāuzņem, lai tievētu. Daudzas citas interesantas lietas un kalkulatori. http://strojnaja.ru/kalkulyator-zhira http://www.hudeika.ru/calc_zhir1.html Te var iegādāties ērtu programmu krievu valodā, kura jūsu vietā saskaitīs visas kcal, OB,OH, taukus, atliek tikai ievadīt produktus, ko apēdiet. (Cena ~ 5-Ls) http://calories.ru/demo.htm http://www.intelmeal.ru/nutrition/food_category.php produktu uzturvērtības bāze krievu valodā. Latviešu valodā palīgs uzturvielu skaitīšanā: http://www.carrotparrot.com/uzturvertibu-kalkulators/ http://www.uzturam.lv/index.php?com=calculator Šo programmiņu man izdevās ieinstalēt savā kompītī bez maksas – ideāla!. Pagaidām, - kamēr top manējā... http://www.kalor.ru/prog/37-kalkulator_kalorii.html Diētiskas receptes krievu valodā : Superīgas, diētiskas receptes: http://kaloriyka.ru/recipes/index.iface http://belonika.livejournal.com/292719.html#cutid1 Mājaslapā var atrast noderīgu informāciju par masas uzņemšanu, spēka palielināšanu, tauku dedzināšanu, dietām, sporta uzturu un daudz ko citu. http://www.sportswiki.ru Linki angļu valodā : Tauku %, metabolisma aprēķināšana, kalorijas, utt... http://www.scientificpsychic.com/fitness/diet.html Tauku%, metabolisma aprēķināšana, kalorijas, utt... http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm Uzturvielu kalkulators. Daudz jau esošo produktu un ir iespēja pievienot savus. Tāpat var sekot līdzi svara un apkārtmēru izmaiņām, ja nepieciešams. http://fitday.com/ Vingrošana: Visām muskuļu grupām un ķermeņa daļām http://www.bodybuilding.com/exercises Treniņu plāna izstrādāšana pēc mērķa, dzimuma, vecuma, kam seko ļoti daudz labu padomu (par uzturu, treniņiem u.c.) kā tos sasniegt. Gan raksti, gan video pamācības. http://www.bodybuilding.com/guides Kaut kas uz fitnesa sociālā portāla pusi – cilvēki liek bildes, treniņu programmas, fiksē progresu (lapā automātiski veidojas dažādas diagrammas u.c.). Diezgan laba vieta, kur smelties motivāciju. http://www.bodyspace.com Daudz raksti par to kā uzlabot formu, bet galvenā saita vērtība ir intervijas ar fitnesistiem&fitnesistēm. http://www.simplyshredded.com/ Vingrošanai ar savu svaru: http://www.fit-live.com.ua /node/595%20lab%C4%81ki%20e44 Motivācijai meitenēm: http://www.simplyshredded.com/the-ultimate-female-… Tabula, kurā sastādīt savu ēdienkarti no produktiem un automātiski tiek aprēķinātas kcal, uzturvielu daudzums u.c. Datu bāze ar plašu produktu klāstu un to uzturvērtību. Cik atceros arī iespējas pēc vecuma, aktivitātes u.c. faktoriem noteikt nepieciešamo uzturvielu skaitu un arī iestatīt to deficītu vai pārpalikumu, ja nepieciešamas svara korekcijas vienā vai otrā virzienā. http://true-natural-bodybuilding.com/graf/diet-pla… Laikam lielākā produktu uzturvērtību datu bāze: http://www.nal.usda.gov/fnic/foodcomp/search/ Produktu uzturvērtību datu bāze, apskata produktus diezgan plaši, uzskaitītas ne tikai galvenās uzturvielas, bet arī visi vitamīni, minerālvielas, pat aminoskābes olbaltumvielās, utt http://www.nutritiondata.com http://www.montignac.com/en/ig_tableau.php Viegli pārskatāma tabula ar produktu glikēmisko indeksu. Nereti gan šādās tabulās vieniem produktiem GI mēdz atšķirties un negalvoju, ka šī ir 100% pareiza visur. Galvenās sadaļas: 1. Uzturs - pēc ēdienreizēm visu info ērti savadīt. Atsevišķi vēl uzskaitām ūdens glāzes, lai dienā 8. Kad diena noslēgta var apskatīt atskaites ar atsevišķu OB, OH & T grafikiem vai uzņemti pietiekamā daudzumā ( ne par daudz, ne maz). Līknes redzamas par ilgāku laika periodu, lai ieliktu sevi rāmjos. Ērti pievienot arī savu ēdienu un saglabāt Favorītos. Ievadot info pēc katras ēdienreizes sākuma lapā parādīts cik konkrētā dienā kcal apēsts un cik vēl var ēst. Ērti, pārskatāmi un uzskatāmi. 2. Fitness - lai sasniegtu sākotnēji tevis izvirzīto mērķi noteikts aktivitāšu apjoms. Tad, nu pēc treniņa arī var ievadīt kas darīts & cik kcal sadedzinātas. Atsevišķi izdalīti Spēka un Cardio trenniņi (var izmantot arī piedāvātos vingrinājumus) + var atsevišķi uz google kartes uzlikt tavu trenniņ maršrutu (ja skrien, ej vai brauc) + cik ilgā laikā veici un aprēķina kcal. Visādas interesantas lietas saliktas diezgan daudz, lai ļautiņiem neiestātos rutīna + izglītojošās - raksti, blogi, lietotāju komentāri. Sadaļas par pareizu uzturu, fitnesu, motivāciju, + receptes. http://www.sparkpeople.com Par veselīgu dzīvesveidu - gan par uzturu, gan par veselību kopumā. http://www.mayoclinic.com/health/HealthyLivingInde… http://www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/index.… Harvard School of Public Health raksti par uzturu. United States Department of Agriculture raksti par uzturu. http://www.mypyramid.gov/ Latviešu valodā: Par E vielām uzturā - skaidrojumi gan par veselībai kaitīgām, gan nekaitīgām E vielām, LV veikalos pieejamo produktu sastāvā ietilpstošo E vielu analīze (ir iespējams sūtīt arī sevi interesējošo produktu sastāvu novērtēšanai), starptautiskas publikācijas par E vielām pētniecības līmenī: http://www.evielas.lv/lv/vielas KĀ ARĪ: Produkcija, ko iesaku un lietoju pati: http://www.fanutrition.lv (iegādāties var pie manis); Proteiins bez maaksliigiem saldinaataajiem Vitamiini, mineraalvielas un ellas http://www.fitnessblender.com/ The Best Exercise For Abs And Core Bums and Tums Micah: Tums Workout Ultimate Sandbag Core Exercises The Best Butt Workout

    Ikse 17.04.2014 15:56:45
  6. Uzvalks 122 cm pret kafiju

    Poļu ražojuma, tumšs ar gaišpelēkām svītrām. Bikses, žakete, veste. Biksēn izlaisti gali. Vilkts 3-4 x.Pretī gribu Alvorada il caffe italiano Atrodos Ziepniekkalnā.

    IlvaV 17.04.2014 14:40:00
  7. Apiņi un žogs

    Esmu iesācēja dārza lietās - māku apkopt zemenes un nopļautr zāli. Gribu apaudzēt sētu uz kaimiņdārzu ar apiņiem. Kā tie tiek pavairoti - ar sēklām? Stādiem? Kur to visu dabū?

    Vellata 17.04.2014 14:35:26
  8. Vīrs otrapuse.lv

    Šodien sānēmu vēstuli, draugos, ka mans vīrs kamēr darbā esot otrapuse.lv portālā, jā ieeju un tiešām ir. Rokas kājas trīc, iekšas trīc, nezinu ko teikt, kā reaģēt. Kājas gribās apcirst

    zubite 17.04.2014 14:08:48
  9. Mūzika

    Sveiki, lasītāji! Neesmu redzējusi forumu par mūziku, tāpēc ir sakrājušies jautājumi, uz kuriem nepieciešamas atbildes. Gribētos dabūt kādas notis priekš dueta vijolei un saksafonam, bez cita pavadījuma. Ir kādi ieteikumi?

    mūziciņa_13 17.04.2014 13:47:21

Noderīgas saites
Tasty.lv
Izvēlies tapeti:
Pavasara
RSS Facebook Twitter